Ugovori

NEOPHODNA DOKUMENTA ZA ZAKLjUČENjE UGOVORA

 

A) NOVI KUPAC

Vlasnicima novih nekretnina za zaključenje ugovora o potpunom snabdevanju električnom energijom za domaćinstva na garantovanom snabdevanju, neophodna su sledeća dokumenta:

1.     Zahtev za zaključenje ugovora o potpunom snabdevanju električnom energijom – garantovano snabdevanje

2.     Dokumenta za identifikaciju

3.     Dokaz o stečenom pravnom osnovu za upis prava svojine nad objektom/dokaz o sticanju prava korišćenja objekta (kupoprodajni ugovor/ rešenje o nasleđivanju/ugovor o poklonu/ugovor o zakupu..)

4.     Odobrenje za priključenje - dokument se dobija u „Elektrodistribuciji Srbije“;

 

B) PROMENA KORISNIKA

Da bi novi vlasnik nepokretnosti promenio postojeći ugovor neophodno je da dostavi sledeća dokumenta:

1.    Zahtev za zaključenje ugovora o potpunom snabdevanju električnom energijom – garantovano snabdevanje

2.    Dokumenta za identifikaciju

3.    Dokaz o stečenom pravnom osnovu za upis prava svojine nad objektom/dokaz o sticanju prava korišćenja objekta (kupoprodajni ugovor/ rešenje o nasleđivanju/ugovor o poklonu/ugovor o zakupu..)

4.    Rešenje iz katastra ili list nepokretnosti

 

Zahtev za zaključenje ugovora sa pratećom dokumentacijom, može se podneti:

- elektronskim putem na adrese:

·        ugovaranje.ns@eps.rs

·        ugovaranje.bg@eps.rs

·        ugovaranje.kv@eps.rs

·        ugovaranje.ni@eps.rs

·        ugovaranje.kg@eps.rs

- lično na šalterima EPS

- pisanim putem na adrese 

 

Nakon obrade podnetog zahteva, garantovani snabdevač zaključiće ugovor sa kupcem. Sastavni deo ugovora su i Opšti uslovi snabdevanja električnom energijom krajnjih kupaca sa pravom na garantovano snabdevanje.

Odmah nakon zaključenja ugovora o potpunom snabdevanju energijom – garantovano snabdevanje, garantovani snabdevač obaveštava o tome operatora distributivnog sistema „Elektrodistribuciju Srbije“.

Top